Panaszkezelési Szabályzat

A Bálint Ágnes Kulturális Központ (a továbbiakban Kulturális Központ) a közművelődési, rendezvényszervezési és a képzési tevékenységével kapcsolatos panaszok, jelzések, visszacsatolások kezelésére Panaszkezelési Szabályzatot dolgozott ki.
1. Jelen Szabályzat a kiadása napjától lép hatályba és betartása minden, a Kulturális Központ közművelődési, rendezvényszervezési képzési tevékenységével foglalkozó munkatársa számára kötelező érvényű.
2. A Kulturális Központ a panaszokat, reklamációkat kizárólag írásban (levél, email, fax vagy személyes leadás útján) fogadja. A panaszok benyújtásának módja a kulturba.hu honlapunkról letölthető „Panaszbejelentő” nyomtatvány vendég,/ résztvevő / ügyfél általi kitöltése és a portaszolgálatra/ az ügyfélszolgálatra,06-29-350-279 fax számra vagy Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre történő eljuttatása. A portaszolgálatra / az Ügyfélszolgálaton történő személyes bejelentés esetén is a „Panaszbejelentő” nyomtatvány kitöltésével kell a reklamáció tényét dokumentálni. A vendég,/ résztvevő / az ügyfél kérésére a „Panaszbejelentő” nyomtatványt e-mailben vagy faxon meg kell küldeni.
3. A beérkező panaszokra – amennyiben a panasz, reklamáció jellege ezt lehetővé teszi – azonnal, vagy legfeljebb 5 munkanapon belül írásban kell válaszolni és azon az úton továbbítani, ahogyan érkezett.
4. A kihelyezett rendezvények / tanfolyamok / képzések ideje alatt munkatársunkhoz szóban érkező, szakmai jellegű panaszokat, reklamációkat a munkatársunknak lehetőség szerint helyben kell kezelnie, ellenkező esetben a panasz / reklamáció tényét és tartalmát fel kell jegyeznie és a Kulturális Központ részére (a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre) további ügyintézésre eljuttatni.
5. Alapelvünk, hogy minden panaszt / reklamációt kezelni kell. A panaszkezelési eljárás folyamata a reklamáció tárgyától és súlyosságától függ. A reklamáció jogosságát első szinten az igazgató-helyettes / oktató és/vagy a rendezvényszervező munkatárs bírálja el és teszi meg a szükséges intézkedést; amennyiben a reklamáció tárgya meghaladja a fentiek kompetenciáját, az elbírálás a Kulturális Központ vezetőjének hatáskörébe kerül.
6. Az el nem fogadott panaszról, reklamációról is haladéktalanul, írásban kell értesíteni a panaszost, a reklamáció visszautasításának indoklásával.
7. A panaszokról a Kulturális Központ nyilvántartást vezet.

Kelt: 2019. 12. 09. Kis Tóth János
s.k.
igazgató

Panaszbejelentő nyomtatvány letöltése (link)
Bálint Ágnes Kulturális Központ
2220 Vecsés, Telepi út 43.
Tel.: +36-29-350-279
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Web: www.kulturba.hu

BÁLINT ÁGNES KULTURÁLIS KÖZPONT 2220 Vecsés, Telepi út 43. Telefon: 06 30 668 7038, e-mail: info@kulturba.hu

Nyitvatartás: hétfőtől péntekig 8:00 - 20:00 óráig, továbbá rendezvényekhez igazodva, JEGYÉRTÉKESÍTÉS:  2220, Vecsés, Telepi út 43.

Programjainkról tájékozódhat Youtube csatornánkon és Facebook oldalunkon.

Panaszkezelési szabályzatunk.

© 2016

Please publish modules in offcanvas position.